امروز 19/01/1397 ، خيي از وبلاگم فاصله گرفتم قرار بودم يه وبلاگ جديد برات بسازم و تو اون باهات درد و دل كنم اما نشد يادم رفت وقت نكردم نميدونم ... به هر حال الان بعده مدتها اينجام و ميخوام بگم تو اين عشق ممنوع...
امروز اومده بودم اينجا از دلگيري اين روزام بنويسم از اينكه خيلي حال رابطه مون خوش نيست ولي وقتي يه سر به وبلاگ زدم ديدم 2 تير چه پستي گذاشتم !!با خودم گفتم اول خدا رو با تمام وجود شكر كنم كه اون روز عشق ممنوع...